Mediawater
Mediawater creëert en produceert televisieprogramma’s, evenementen, concerten, voorstellingen, magazines en boeken voor een zo groot en breed mogelijk publiek. Zij zijn gespecialiseerd in concepten en televisieproducties als The Passion, Sterren op het Doek en Kerstfeest in de Stad. Naast evenementen als The Passion In Concert en Lang Verhaal Kort In Dordt brengen zij ook magazines uit als de #jebentnietalleen– en #ikziejou-glossies, de Popbible en de nieuwe glossy Ik ook van jou.
Mediawater brengt verhalen die mensen op een positieve manier raken en inspireren in beeld. |
Twee vragen van Mediawater:
1. Een ontwerp voor onze concepten voor tv-formats zodat we die op een aantrekkelijke manier kunnen presenteren aan omroepen en organisaties 2. Het ontwikkelen van een glossy uitgave bij het evenement Kerstfeest in de Stad en The Passion. Onze oplossing: Intussen hebben we mogen meewerken aan een uitgebreid oeuvre voor Mediawater. Van presentaties tot magazines. Hieronder passeren een aantal items mét onze oplossing en toelichting. | Branding | Magazine | Digitale beeldbewerking | Beeldredactie | Brochure |
Kerstfeest
in de Stad Mediawater creëert en produceert o.m. televisieprogramma's voor het grote publiek. Het begint met een idee dat door Mediawater wordt uitgewerkt tot een concept tv-format. Via zogenaamde placemats/bidbooks wordt het concept gevisualiseerd en gelanceerd bij omroepen en organisaties om deze enthousiast te maken voor doorontwikkeling en samenwerking. Studio Nijenhuis ontwerpt met regelmaat een placemat/bidbook voor Mediawater, zoals voor Kerstfeest in de Stad.
|
Voorafgaand aan de tv-show Kerstfeest in de Stad viel bij een half miljoen huishoudens een gratis glossy #jebentnietalleen op de deurmat. Studio Nijenhuis heeft in opdracht van Mediawater het logo ontworpen, het concept voor het magazine ontwikkeld én de vormgeving op zich genomen. Als uitgangspunt: een mooi magazine voor een ‘samenleving-breed’ publiek, aantrekkelijk om in te bladeren, prettig leesbare informatie en qua sfeer en beleving aansluitend bij Kerst én het thema Eenzaamheid.
#Jebentnietalleen: een hartverwarmend initiatief van Mediawater in nauwe samenwerking met de gemeentes Rotterdam en Dordrecht, het Leger des Heils en het Oranje Fonds. |
Voorafgaand aan het televisie-evenement The Passion in Amsterdam is huis-aan-huis een magazine verspreid met het thema: #ikziejou.
Net als voor de uitgave #jebentnietalleen heeft Studio Nijenhuis voor deze editie een speciaal logo ontworpen, het concept voor het magazine ontwikkeld en uitgevoerd. Het blad is een cadeautje voor de Amsterdammers om hen te laten weten dat ze gezien worden: rijk, arm, wonend in de grachtengordel of Bijlmer. #ikziejou is een initiatief van Mediawater in nauwe samenwerking met o.a. de gemeente Amsterdam en het Leger des Heils. |
Deze case van Mediawater is op een aparte pagina verder uitgewerkt.
Bekijk deze hier > Ik ook van jou |